من قبل یک سالگی گرفتم سرشو قیچی کردم کلا دادم دستش یکم باهاش بازی انداخت فقط یه شب اول اذیت کرد بچه هر چه بزرگ تر بشه وابسته تر میشه
امروز ۱۴ روزه ک از پستونک گرفتم
بشدت بهش وابسته شده بود
کل روز تو دهنش بود
خونه مامانم بودم مامانم گرفت سس زد بهش
گفت مامان ببین نونو همون پستونکت اوف شده اونم ترسیدهر موقع هم یادش میومد بهش از دور نشون میدادم چون چند روز قبلش دستش رفته بود لای در
خون اومد اشاره کرد ک دستمم اوف شده
یک هفته سختیش بود خداروشکر الان اصلا یادش نمیاد
ولی تو اون یک هفته هرروز پارک و شهر بازی بودیم
اسباب بازی مختلف میگرفتم براش
حیوانات رو هم خیلی دوست داره میبردم پیش مرغ و خروسا اینا سرشو گرم میکردم
یه روز صبح پاشدم دیگه پستونکشو بهش ندادم دو سه بار گفت مانا گفتم مانا رو هاپو برد یکم گریه کرد یه هفته بهونه گرفت بعد دیگه یادش رفت بعد از سه هفته دیروز تو دهن بچه خواهرم پستونک دید خیلی اروم و نامحسوس رفت سراغ پستونکه که فهمیدیم و قایم کردیم حالا امروز بهونه گیریاش شروع شده و دوباره یادش افتاده😭
منم از ده روزگی تا واکسن یکسالگی پسرن پستونک میخورد بعد دندن درآورد گرفتم دیگه بهش ندادم
خودش خودشو از پستونک گرفت 🤣🤣🤣
پسر من بعد ۵.۶ ماهگی دیگ خود ب خود نخورد
اصلا بهش ندادم از اول
من ۲ ماهگی پستونک دادم بهش ۸ ماهگیم گرفتم خیلی راحت
اول یه مدت فقط/خواب ظهر و شب میدادمش بعد خواب ظهرو قطع کردم موند فقط/خواب شب بعد که شبم گرفتم ازش و تمام
من قایمش کردم دیگه بهش ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.