فردا زایمانه دعا کنید🥹🥹🥹

۹ پاسخ

به سلامتی انشالله همه چیز خوب پیش بره و نی نی هاتو صحیح و سالم بغل کنی برای منم موقع زایمانت دعا کن 🙏🏼🤲🏻🤲🏻چند هفته ایی الان دقیق

ایشالله بسلامتی بری برگردی

انشالله که به سلامتی زایمان کنی
سر زایمان برام دعا کن

ای جانم انشاءالله زایمان راحتی داشته باشی و کوچولوهای بغل بگیری😍✨
انشاءالله قسمت منم بشه تا آخر بتونم تحمل کنم🥹

ب امیدخدا
صحیح و سالم نینیتو بغل کنی🥰
شماهم برای مادعا کن😊

انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم 🩷

سزارینی؟؟؟

شکرخدا ایشالله به سلامتی
منم ۱۹روز‌مونده دل تو‌دلم‌نیست💕💕

انشالا به سلامتی زایمان کنی و نینی هاتو صحیح وسالم بغل بگیری

سوال های مرتبط

مامان هیرمان🤍 مامان هیرمان🤍 ۵ ماهگی