سلام کم کاری تیرویید شدید
کمبود دی شددددید و فاجعه
ذخیره اهنم بشدت کم
سلام توی بارداری احتمال این هست که دیسک کمر بگیرم کمرم بدجوری درد میکنه جوری که دردش میزنم به پای راستم
من این مدت قرص لووتیروکسین نمیخوردم یعنی تا قبل از آزمایش میترسیدم به جنین آسیب برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.