کیا بچشون 37هفته بدنیا اومد؟ مشکلی نداشت؟

۵ پاسخ

بستگی ب بچه داره بعضیا میبینی بچه ۳۸ ۳۹ ب دنیا میاد بستری میشن بعضیا ۳۵ ب دنیا میاد مشکل ندارن

من پسرم ۳۶ هفته و ۴ روز به دنیا اومد
خداروشکر هیچ مشکلی نداشت،با خودمم مرخص شد

نه خداروشکر مشکلی نبود همراه خودم بردنمون تو اتاق خودمون 🥰
اصلا نگران نباش

نه گلم جفت زایمان هام ۳۷ هفته بود خداروشکر مشکلی نداشتن

37 کامله بچه

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی