چرااااا نمیخوابه دیگه بعد از ظهرا🥲😵‍💫😭😭😭

تصویر
۹ پاسخ

وای گلا حیفه

دختر منم دیگه نمیخوابه

دلوینم دیگه خواب بعدازظهرش قط شده همه کارام می مونه

صب زود بیدارش کن
پسر من میخابید صبح تا ده
دیگه بعد از ظهر نمیخابید
هشت صب بیدارش میکنم مدتیه
بعد از ظهر ساعت یک و نیم نهایت دو دیگه میخابه

چه جای قشنگی بوی گلا رو حس کردم

خودتان بخوابید میاد میخوابه

برامنم نمیخوابه میمونه ساعت ۷غروب میخوایه بعد۱۰بیدازمیشع بد خواب شده

وای منم ۱ هفتست پسرم‌اینجور شده دیگه به کارامم نمیرسم

بچه من از دو سالگی به بعد دیگه روزا نخوابید

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی