چقدر بعد از معاینه تحریکی‌ درد زایمانتون شروع شد؟

۴ پاسخ

فرداش😅

من دو روز پشت هم رفتم معاینه روز سوم زایمان کردم روز اول معاینه ساده بود روز دوم تحریکی روز سوم زایمان 😅

والا من ۳۷ هفته و ۵ روز رفتم دوتا انگشتشو دکترم تا ته ته برد چرخوند داخل . نمیدونم‌ تحریکی بود یا لگن . از اون روز ب اینور درد پریودی و انقباض دارم ولی نامنظمه . ترشح ژله ای هم دارم از اون روز ب اینور . دوشنبه هم میشم ۳۸ هفته و ۵ روز دوباره باید برم معاینه

2 هفته بعد😅

سوال های مرتبط

مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی