فرداش😅
من دو روز پشت هم رفتم معاینه روز سوم زایمان کردم روز اول معاینه ساده بود روز دوم تحریکی روز سوم زایمان 😅
والا من ۳۷ هفته و ۵ روز رفتم دوتا انگشتشو دکترم تا ته ته برد چرخوند داخل . نمیدونم تحریکی بود یا لگن . از اون روز ب اینور درد پریودی و انقباض دارم ولی نامنظمه . ترشح ژله ای هم دارم از اون روز ب اینور . دوشنبه هم میشم ۳۸ هفته و ۵ روز دوباره باید برم معاینه
2 هفته بعد😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.