بیمارستان مریم و کسی می دونه هزینه های طبیعی و سزارین چقدره ؟

۲ پاسخ

۷۰ سز فکر میکنم .

زنگ بزن از قسمت ترخيص بپرس هزينه هاشو
هزينه اتاق خصوصي و اسپاينال و پمپ درد هم بپرس

سوال های مرتبط

مامان فندوق ها 🌰🌰 مامان فندوق ها 🌰🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری