۳ پاسخ

من تم مکویین سفارش دادم کیکشم خیلی قشنگ شده بود

دیگه بزرگ شدن خودشون باید نظر بدن
پسر من دو سال اول تم سلیقه خودمون بود. پارسال که 3 ساله شد خودش عشق مک کویین بود و منم همون تم رو براش زدم که سورپرایز شد. امسالم دائم می گه مامان کی دوباره تولدمه می خوای سورپرایز کنی. منم از خودش پرسیدم چه تمی دوست داری گفت تم اسپایدرمن

تم اونجرز و البته تمرکز رو هالک بود😁

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دختر مهربونم مامان دختر مهربونم ۴ سالگی
مامان دختر مهربونم مامان دختر مهربونم ۴ سالگی
مامان قلب زندگیم مامان قلب زندگیم ۴ سالگی