شام چی دارید جیگرا !؟؟؟

#بچه#پوشک#کودک#شیرخشک

۱۶ پاسخ

شامی جیگر😅
گفتم یوقت زشت نباشه نگم جیگر

😁لوبیاپلوعه شور

😁مهمانی

دیزی داریم

چرا اکثراً شام برنج دارین ؟
آخه ما همیشه ناهار برنج میخوریم ، برای همین برام سوال شد

قرمه‌سبزی🤤

ته چین جیگر

ماکارونی

شاید عدس پلو.یا قرمه سبزی.هنوز بهش فکر نکردم

قورمه سبزی جیـــگر

جیگر الویه داریم

مرغ.

پیراشکی

الویه جوجو
البته خونه مادرشوهر..

کرفس

امروز دخترمو بردم مدرسه ثبت نام کنم انقدر خسته شدم ک هنوز تو جامم😂

سوال های مرتبط

مامان مامان ☀️و🌙 مامان مامان ☀️و🌙 ۱۵ ماهگی
مامان آیناز💕 مامان آیناز💕 ۱۷ ماهگی
مامان آیناز💕 مامان آیناز💕 ۱۷ ماهگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری