۳ پاسخ

من قرص روکین میخورم
روز۵پریودی میخوری تاتموم شه بعدم پریودی بازم از۵پری شروع میکنی
من خواهرشوهرم ۸ساله همین روکین ومیخوره

اطمینانیه

ال دی من میخورم
از روز 5 پریودی میخوری ادامه میدی تموم که شد منتظر میمونی پریود بشی دوباره از روز 5 شروع میکنی
سر تایم
من هر شب ساعت 11 میخورم

سوال های مرتبط

مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان آرکــــان🩵 مامان آرکــــان🩵 ۶ ماهگی
مامان همتا هاتف مامان همتا هاتف ۳ سالگی