دخترا چه قرصی برای جلوگیری بخورم؟

۵ پاسخ

من قرص جلوگیری سه رنگی میخورم واقعا عالیه وسبکه خیلی راضیم🖖

قرص نخور خیلی عوارض داره

اگه شیر میدی قرص شیردهی باید بگیری

اگ شیرخودتو میدی شیرت خشک میشه با قرص ال دی

تنها قرص مطمئن ال دی هست بنظرم😕

سوال های مرتبط