برای ریزش مو برای شیر دهی چه قرصی بخورم؟

۲ پاسخ

لاکتاول هم برای شیردهی خوبه هم برای ریزش من استفاده میکنم

عزیزم هیچجور خوب نمیشه به مرور زمان خوب میشه خودش من آنقدر قرص اینا خوردم ولی جواب نگرفتم الان داره بهتر میشه

سوال های مرتبط