منم زاییدم با یه تجربه وحشتناک

۸ پاسخ

تجربه تو میشه بزاری

دقیقا مثل من یه زایمان خیلی بدداشتم خیلی اذیت شدم😔

مبارکههههههههه

مبارک باشه عزیزم
چرا حالا وحشت ناک
نکنه بهت زیاد امپول فشار زدن

مبارک باشه عزیزم؟ چرا خسته نباشی طبیعی بودی کدوم بیمارستان رفتی

وای چرا طبیعی بودی؟

خسته نباشی مامان خانومی خدا قوت
زایمان سخته کلا

چرا ؟

سوال های مرتبط

مامان آقا یزدان🩵 مامان آقا یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دیانا💓 مامان دیانا💓 ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی
مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ ماهگی