تجربه تو میشه بزاری
دقیقا مثل من یه زایمان خیلی بدداشتم خیلی اذیت شدم😔
مبارکههههههههه
مبارک باشه عزیزم
چرا حالا وحشت ناک
نکنه بهت زیاد امپول فشار زدن
مبارک باشه عزیزم؟ چرا خسته نباشی طبیعی بودی کدوم بیمارستان رفتی
وای چرا طبیعی بودی؟
خسته نباشی مامان خانومی خدا قوت
زایمان سخته کلا
چرا ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.