بچه ها منم زاییدم ،البته با بدبختی😁🌹

۱۳ پاسخ

مبارک باشه عزیزم

مبارکه انشالله خوش قدم باشه عزیزم

چراعزیز

چرا اخه

مبارکه

خداروشکر مبارکه گلم چشمت روشن🩵

مبارکه گلم

مبارک باشه قشنگم
چرا با بدبختی🙁😂

مبارکه
قدمش پر ازخیر و برکت🩵

مبارکههههه خدا حفظش کنه

مبارکه خوش قدم باشه نی نی طبیعی بودی؟

عههه چرا؟
مبارک باشه گلم

خدا شکر

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی
مامان مامان رز مامان مامان رز ۱۳ ماهگی
مامان هاوین مامان هاوین ۶ ماهگی
مامان سیروان 💙 مامان سیروان 💙 ۷ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۲ ماهگی
مامان فربد مامان فربد روزهای ابتدایی تولد