سلام خانوما منم زاییدم ب بدبختی

۷ پاسخ

مبارکه عزیزم ایشالله قدم دار باشه طبیعی یا سزارین شدی

با آمپول فشار ولی هیچ موقع با آمپول فشار زایمان نکنید از تجربه خودم میگم خیلی سخته

الهی
بسلامتی
دردت گرفت یا امپول فشار

مبارک عزیزم بیا از تجربت بگو

مبارک باشه عزیزم چرا به بدبختی ؟

مبارک باشه گلم انشالله در آینده جبران بشه برات

ای وای طبیعی؟!بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان اهو مامان اهو ۱۱ ماهگی
مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان رستا 🍓 مامان رستا 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان نینی ها🧑🏻👧🏻 مامان نینی ها🧑🏻👧🏻 ۴ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۲ ماهگی
مامان لنا ✨️❤️ مامان لنا ✨️❤️ ۱ ماهگی
مامان عسلچه👧🏻♥🌙 مامان عسلچه👧🏻♥🌙 ۱ ماهگی
مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد