سلام خانوما منم زاییدم

۹ پاسخ

بسلامتی تجربت میگی طبیعی یا سزارین
چقد درد کشیدی

چ کارای کردی

خوب کردی زاییدی اقرین به تو😂مبارکه الهی سلامت باشه♥️

مبارکت باشه عزیزم 😍

آخ جوون😍 واسه منم دعاکن این چندهفته زودی تموم بشه

طبیعی زایمان کردی عزیزم با امپول فشار؟
خیلی درد داشت؟
منم ۳روز دیگه باید بستری بشم میترسم🥲

قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم

ای جانم مبارکه خوش قدم باشه زیر سایه پدر مادر بزرگه شه

بسلامتی عزیزم
منم زایمان کردم

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان رستا 🍓 مامان رستا 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان نینی ها🧑🏻👧🏻 مامان نینی ها🧑🏻👧🏻 ۴ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۲ ماهگی
مامان لنا ✨️❤️ مامان لنا ✨️❤️ ۱ ماهگی
مامان عسلچه👧🏻♥🌙 مامان عسلچه👧🏻♥🌙 ۱ ماهگی
مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۱۴ ماهگی
مامان سردارومحمدحسام مامان سردارومحمدحسام ۱۲ ماهگی
مامان نورا🐣 مامان نورا🐣 ۹ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان 🩷مهدیار🩵 مامان 🩷مهدیار🩵 ۱۰ ماهگی