والا ما ۴۰ روزگی با روش حلقه ختنه کردیم خداروشکر اذیت نکرد به اون صورت کولیک هم یکم داشت زیاد نبود که خب قطره میدادم
ربطی نداره
هرچی کوچیکتر باشه بهتره
من پسرمو تویه ۲۱ روزگیش با روش حلقه ختنه کردیم، رضایت؟! فرق سنتی و حلقه رو نمیدونم برای همین بهتریشو نمیدونم
کولیکش که باید قطره مصرف کنه
و خدا بهتون یه صبر بزرگ بده تا از این دوره رد شید
موقع آروغ گرفتن گردنش صاف باشه وچونهاش از حالت عادی بالاتر باشه
رو شونتون سرشو بزارید تا بادگلوشو بگیرید
موقع کولیکش باید پشتشو به سینهاتون بگیرید
و تکونهای خیلی آروم بدینش
با تکونها زیاد و سر و صدا و … بهتره آرومش نکنید
قطرههاشو اگر هر ۶ ساعت میدید جواب نمیگیرید هر ۴ ساعتش کنید
من ک ۲۵ روزگی ختنه کردم
قنداقش کن تا آروم شه 😇وقتی ختنه کردی
باصدای شش آرومش کن خوشش میاد
من هردوتا پسرم سنتی ختنه کردم
من کولیک داشت. 40روزگی ختنه کردم خیلی گریه کرد نمیدونستم مال کولیک بود. یا ختنه. یعنی ایقد گریه کرد روز اول گفتم ببرم بیمارستان بیهوش نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.