۶ پاسخ

هفتت بالا میشه و احتمالا قلبش تشکیل نکن اینکارو هم خودتو عذاب میدی هم بچه ناقص میشه

عزیزم سقط چرا

عزیزم خصوصی پیام بده راهنماییت کنم

خواهرم از کالاپزشکی گرفت غیر قانونیه

با قرص سایتوتک میشه فقط اصن فکر زعفران این چیزا نکن نمیفته

فک کنم الان 6 هفته ابنا شه

سوال های مرتبط

مامان قائم مامان قائم ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان ماهلین و تودلی❤ مامان ماهلین و تودلی❤ ۱ سالگی
مامان ماهان وتو دلی مامان ماهان وتو دلی هفته بیست‌وهفتم بارداری