عفونت واژن رو چطوری تشخیص میدن؟معاینه خطرناک نیس؟

۶ پاسخ

معاینه میشی
من فقط ترشح داشتم آزمایش کشت ادرار دادم همه چی اوکی بود دکتر گفت عفونت داخل ادرار مشخص نمیشه و باید معاینه کنه با معاینه کردن هم مشخص میشه که عفونتی هست یا نه

بامعاینه برای من رو تشخیص دادن و پزشک انجام میده دیگه نگران نباش مثل نزدیکی و دخوله و خطری نداره

تو آزمایش ادرار مشخص میشه
اسمش آزمایش کشت ادراره همراه با آزمایش گلوکز که تو ۲۴ هفته باید انجام بدی کشت ادرار هم هست که هم عفونت ادراری و هم عفونت واژن مشخص میشه

ب احتمال زیاد ازمایش مینویسن اگه نشد دیگ معاینت میکنن

معاینتم کنن پزشک معاینه میکنه بلده باید چیکار کنه بعدم با یه چشم ببینتت میفهمه
ازمایش ادرارم شاید برات بنویسه

زن باردار معاینه واژن نمکنن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری