دوستان بعد زایمان چند ماه باید رابطه نداشته باشی؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من سه ماه نداشتم

تا چهل روز نباید داشته باشی تا از چهلم دربیای

من از الان فکر میکنم چون میدونم شوهرم زیاد تحمل نداره الان که باردارم میگم رابطمون باید کم باشه میگه چیزی نمیشه هرشب کار خودشو میکنه🤣🤣😂

ماه چرا😂😂

عع‌چیزی‌نشد

چند ماه😳 من سزارین بودم روز 13 نزدیکی داشتم😂😂

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری