زایمان تو ۳۷ هفته یا ۳۸ خطرناکه ؟؟؟

۷ پاسخ

نه چه خطری؟
من ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم

من ۳۷ هفته زایمان کردم بخاطر وزن کم بچه م
گفتن میره دستگاه ولی خوب نرفتتت

نه عزیزم مشکلی نداره من دخترم رو ۳۷ هفته و ۳ روز بود به دنیا آوردم سر این یکی هم دکتر بهم برای ۳۸ هفته نوبت داده چون سزارین هستم

ن دیکه اوکی
سزارینی ها ۳۸ انجام میدن

نه عزیزم بچه کامله، من سزارینم دکترم 38هفته نوبت داد

۳۷ کامله دیگه
۳۸ هفته و سه چهار روز اوکیه

بچه تو دستگاه نمیره؟

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد