نه چه خطری؟
من ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم
من ۳۷ هفته زایمان کردم بخاطر وزن کم بچه م
گفتن میره دستگاه ولی خوب نرفتتت
نه عزیزم مشکلی نداره من دخترم رو ۳۷ هفته و ۳ روز بود به دنیا آوردم سر این یکی هم دکتر بهم برای ۳۸ هفته نوبت داده چون سزارین هستم
ن دیکه اوکی
سزارینی ها ۳۸ انجام میدن
نه عزیزم بچه کامله، من سزارینم دکترم 38هفته نوبت داد
۳۷ کامله دیگه
۳۸ هفته و سه چهار روز اوکیه
بچه تو دستگاه نمیره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.