شمام بعد واکسن این قطره رو دادین؟

تصویر
۳ پاسخ

سعی کن همیشه پاراکید بخری خیلی خوبه

منم پاراکید میدم

ن جانم من پاراکید گرفتم
بهداشت گفت شربت استامینوفن بگیر مخصوص نوزادان گفتم من پاراکید گرفتم گفت موردی نیس همونو بده
فعلا ک باهمون تبش رو کنترل میکنم

سوال های مرتبط