۷ پاسخ

پسر منم بد غذا شده داره دندون کرسی در میاره

خدارو شکر که من تنها نیستم ، مادر شوهرم و مادرم یه طوری رفتار میکنن انگار من هیچی بلد نیستم ، از مادر همسرم که میگه لابد گرسنه ش نیست که نمیخوره
از مادر خودم که میگه چرا بهش اهمیت نمیدی
خودمم دچار چند گانگی شخصیت شدم

پسر من که از بچگی عادتش همینه هر وعده یکساعت میشه تا بخوره هر لقمه هم میخواد بخوره تا خیلی وقت تو لپش نگه میداره

😂😂😂 دختر منم همینطوره کلی میخواد بدو بدو کنم تا یه لقمه بخوره من وقتی نگه میداره تو دهنش میگم اره نگه دار بدردت میخوره😂😂🤣 میزارم میرم پی کارام یه دو دقیقه بعد میام میبینم خورده دوبارع بهش غذا میدم

من پیر شدم با این کارش دخترم لقمه رو تو لپش نگه میداره میگم بخورش هم بدش میاد قهر میکنه صبحونه اکثرا اینجوریه اووووف فقط منتظرم بزرگ شه درست شه

تا ۳سالگی ۲۰تا دندون در میارن ،منم پسرم بشدت بد غذا و گندکار هست ،غذا نگه میداره تف میکنه یا میماله ب پاهاش یا دست هاش

بچه داری یعنی پای داری یعنی روزی صد بار بمیری و زنده شی ، خداروشکر کن که همین یکی رو داری من که خدا لعنتم کنه دوتا دارم تازه اولی سه سالش شد دومی رو حامله شدم الان یه 4 ساله و یه 4 ماهه دارم از زندگیم سیرممممم

سوال های مرتبط