۱۵ پاسخ

بله با چاپ و ادیت

میبرمش آتلیه شایدبا کیک کوچولو تولدش جشن بگیریم البته با کادو
فعلا دوست ندارم جشن بزرگ بگیرم یه وقتش واسش میترکونم😅

تازه هزینه لباس و کفش هم هست
هزینه ها واقعا زیاده

چ همه میشه بنظرم واجب نیس

آتلیه کجا میخوای ببری
من بردم پازل چهار تا عکس شد طرفای ۳و ۶۰۰

کادو چی گرفتی؟؟

۷ تومن اتلیه؟؟ چخبرهههه مگه چیهه عروسیه

من فقط آتلیه میبرم

اتلیه ۷تومن کجا مگه میخاین ببرین؟
۴ تا عکس میشه اینجا ۲۲۰۰
دونه ای ۵۵۰

اوه ماشالله
ما از این پولا نداریم

تولد هم بگیر خیلی خوش میگذره. عکس های خانوادگی هم می مونه براتون

بنظرم ببر اتلیه برید مسافرت چرا اتلیه این همه گرون؟؟
من میخام ببرم اتلیه فقط یدونه عکس بندازم یه تولد خودمونی

من که تا به یه سنی نرسه خودش متوجه تولد نباشه تولد نمیگیرم واسش فقط تولد یکسالگی گرفتم واسش دیگه هر سال فقط قصد دارم ببرمش آتلیه و تولد ۳نفره بگیریم باهم تا وقتی که قشنگ بزرگ بشه متوجه بشه

ما قراره براش ی هدیه خوب بگیریمو ببریمش عکاسی حالا یا فضای باز یا اتلیه
بعدشم ببریمش جایی که بهش خوش بگذزه
تواین سن متوجه مهمونی نمیشن بیشتر باید یکاری کنیم خوشحال شن

واااای خواهر خودتو کشتی سر ی تولد

سوال های مرتبط