خانوما سلام
بتا دادم شد ۷۱۹ گفتن تکرار کن‌نگرانم دعا کنید

۳ پاسخ

سلام اصلا اینکارو نکنیو لازم نیس
عاالیه بتا شما
اخرین پری کی بوده
چرا میخاید بی جهتتتت هزینه تراشی کنید

حتما خیلی زود آزمایش دادی من سر ماهلین بتام ۲۰۰ بود بار اول

هفتت پایینه

سوال های مرتبط