۸ پاسخ

من دوسال و سه ماهش بود روز اول گریه کرد بعد وایساد..ولی منم بودم چون از پوشکم گرفته بودم.با کسی نمیره.
خیلی خوب بود تا اینکه جنگ شد اونام تعطیل شدن

انشاالله که هم بهش خوش میگذره و عادت میکنه
چند گرفتن؟و چند ساعت مهد هستن؟

چند ساعت مهدشونه؟

هستی دستشویی داره میگه خودش میره خودشم میشوره خودشو پاهاشم اب میزنه لباسشم خودش میپوشه ولی باز میترسم از پسش برنیاد تو یه محیط دیگه بعد نمیدونم اونجا تنها بچه رو میفرستن دستشویی یا یه نفر باهاشون میره؟

من یکم میترسم بزارم مهد نمیدونم بخدا ذهن من مریضه یا چی دوست دارم به سنی برسه اگه خدایی نکرده چیزی شد کسی کاری کرد بیاد خونه بهم بگه بعد هنوز خوب متوجه نمیشه محیطش حس میکنم الودست چون بچه های بزرگ ترم هستن نمیدونم اصلا با خودم درگیرم

منم رزا سه سالش شه میبرمش

عه منم بچه مو دارم میبرم بزارم مهد اولین روزشه هی دعا میکنم بمونه

منم دلم میخواد پناه بفرستم ولی کامل حرف نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان مامان بچها مامان مامان بچها ۳ سالگی