خانوما کسی بوده با حالت تهوع زیاد نینیش پسر بوده باشه؟

۹ پاسخ

من‌‌‌

چرا همه دنبال بچه پسرن😶

اره دختر خالم

من😅👼🏻

من دوستم شدید بود سر هر دوتا بارداریش هم دختر داره هم پسر عزیزم جنسیت به اینا ربطی نداره بدن هرکس یه جور واکنش میده...

منم تهوع شدید داشتم تا ۴ماه

من🫠
البته انتی احتمال پسر داده قطعی نگفته

من خودم

دخترخالم وحشتناک بود بچش پسره ۵ماهشه

سوال های مرتبط