۳ پاسخ

دختر منم تو بیداری شیر نمیخوره از سینم میدوشم با قطره چکون بهش میدم

من از موقعی که واکسن 4ماهگی زدم براش همین دردسر رو دارم ازدیشب تا جایی که باشیشه بخوره که هیچی مابقیشو با قطره چکان هایی مثل سرنگ هستن میدم بهش🥴

شیرخشک چی

سوال های مرتبط