۳ پاسخ

تو میگی کوفته؟ من میگم دلمه کلم و برگ وای فقط تبریزی ها انقد خوشمزه و خوش خوراکن این آدما اردبیلی ها هم بعضی از خانوماشون انقد با سلیقن آخه

تو اینستا بزن رستوران گوزن

خونه ی من 🤣

سوال های مرتبط

نرگس نرگس قصد بارداری