من ۲ دوز زدم ۶ کبلو کم کردم
ولی عوارضش سنگین بود دبگ نزدم
منم این هفته دوزمو عوض کردم الان دو روزه کم نکردم🙂
خواهرم میزنه اشتباه نکنم هفته ۳ هست و ۱۲ کیلو کم کرده زیر نظر دکتر هست
اگه استپ وزنی کردی باید دوز امپولتو عوض کنی و ببری بالاتر
شما اولین تزریقی که انجام دادی علائم چی داشتی؟
چندکیلو کم کردین؟؟تحقیق کردین واسه این آمپول؟منم میخوام بزنم منتها دودلم🥺
چقدر کم کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.