۶ پاسخ

من ۲ دوز زدم ۶ کبلو کم کردم
ولی عوارضش سنگین بود دبگ نزدم

منم این هفته دوزمو عوض کردم الان دو روزه کم نکردم🙂

خواهرم میزنه اشتباه نکنم هفته ۳ هست و ۱۲ کیلو کم کرده زیر نظر دکتر هست

اگه استپ وزنی کردی باید دوز امپولتو عوض کنی و ببری بالاتر
شما اولین تزریقی که انجام دادی علائم چی داشتی؟

چندکیلو کم کردین؟؟تحقیق کردین واسه این آمپول؟منم میخوام بزنم منتها دودلم🥺

چقدر کم کردی؟

سوال های مرتبط