۷ پاسخ

مبارکت باشه
حقیقتا من اهل ناخن کاشتن نیستم ولی خیلییییی موافقم باهات
همین که آدم بخودش میرسه حتی تو کوچکترین مورد هم خیلی حالش خوب میشه و تاثیر مثبت میزاره

خوشگله مبارکت باشه منم امروز یکم خرید کردم برا خودم واقعا حالم خوب شود

چ نازه مبارکه

وای اره موافقم

مبارکه عزیزم
اره واقعا حس خوبی میده

خوشگله مبارکت باشه

چ خب منک باردار شدم ریمو کردم روحیم خیلی خراب شدع

سوال های مرتبط