بچه های آمل شما سزارین بیمارستان شمال ازتون چقد گرفته؟؟؟

۲ پاسخ

من مهر زایمان‌کردم ۱۰۰ اینجورا شد بچمم ۲ شب ان ای سیو بود البته دکتر از من پشت دست نگرفت

غیر از هذینه دکتر بیمارستان شمال ۱۰۰ هذینه میشه

سوال های مرتبط