خانما بنظرتون خوبه یه بچه ۲/۵ساله اینجوری رنگ کنه

تصویر
۷ پاسخ

عالیه در حد۵ ساله

🙄🙄عالیه ماشاالله شما خودت تو این سن اصلا بلد بودی مداد دست بگیری

دختر من ۶ سالشه اینجوری رنگ می کنه😅

بله از خوبم فراتر خیلی خوبه 🙂

خیلی حرفه ای

عالیه هزاررررر افرین....ساناز دخترتووو از پوشک گرفتی

خیلی خوبه افرین

سوال های مرتبط