۶ پاسخ

شیرخشک روشب بده عزیزم

برا شیرتم شیردوش برقی بگیر هر روز بدوش

مال من ول نکرده فقطم بخاطر شیشه شیرشه ک سخت میاد
واسش اونت دو قطره یا سه قطره بخر من سه قطره دارم

ایشالله ک نشه من از همون اول دادم فعلا ک نشده

شیرخشک کمکی بهش بده سه وعده شیر خودت بده یک‌وعده شیرخشک ازشیشه شیر معمولی هم استفاده نکن که سینه ات نمیگیره

من با قطره چکان میدم سینه مو ول نکرده

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی