۳ پاسخ

من بچم زردی داشت دکتر گفت شیر خودتو نده
منم ندادمش فعلا شیرخشک میدمش

در کنارش نباید بدی هیچ وقت یه وعده شیر خشک یک ساعت و نیم دوساعت دیگه شیر خودت سیر میشه با ۳۰ تا زیاد هم هست شاید همشو نتونه بخوره زیاد نده فقط رفلاکس میگیره

اره با ۳۰ تا سیر میش

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی