۵ پاسخ

یه چند سالی باید فاصله باشه بینش، بهش میگن زایمان ویبک، دکترش باید توش تبحر داشته باشه هر ماما و دوتری قبول نمی کنه. باید بگردی دکتر یا مامایی رو پیدا کنی که تو حوزه زایمان ویبک کار کرده باشه، ازش راهنمایی بخوای ببینه شرایطش هست یا نه

باید از زایمان اول ۴ سال گذشته باشه

۱۰ سال باید فاصله باشه

فک کنم باید خیلی سال گذشته باشه و بیمارستان خیلی خوبی باشه
اونم در صورتی که شرایط طرف اوکی باشه
خیلی کم پیش میاد
معمولا سزارین سزارین میشه تا اخر

نه اولش سزارین باشه دومی طبیعی نمیشه

سوال های مرتبط