من بچم شیر خودم و میخوره بازم روزی ی قاشق مربا خوری بهش آب میدم ی وقت تشنش باشه هوا گرمهه
بیشتر شیر آبه و تشنگیشو رفع میکنه، تا ۶ ماهگی غیر از شیر، هر چیز دیگه ای ممنوعه
اگه پوشکش رو حسابی خیس میکنه و رنگش زرد خیلی پر رنگ نیست نگران نباش بدنش کم آب نیست و نیازی نیست آب بدی
من میدم همین الان فک کنم ۵ ۶ تا قاشق کوچولو بعد سیر خشک
ن اصلا اینکارو نکن
با شروع غذا کمکی آب باید بدی
اگه شیر خشک میخوره باید ابش بدی
نه واسه سن بچه شما زوده
تعادل سدیم تو بدنش به هم میخوره
هم تو شیر خشک یا شیرمادر بسه
من میدم با قطره چکان
امتحانی بده بهش ببین آروم میشه
بنظرم روزی یکم اب بده چون هوا گرمه
ن تا ۶ماه نباید اب بخوره
نه چون شیر خشک خودش پنجاه درصد اش ابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.