خانما ۲ ساعت پیش پاراکید دادم دیگه چیکار کنم

تصویر
۹ پاسخ

عزیزدلم با سرکه یکم پاهاشو بشور سریییع تبش میاد پایین
بعد زیر بغلش پوست خیار بزار اگه داری ، اگه خوابه نزار چون یدفه یخ میکنه گناه داره
اگه خوابه کف پاهاش پوست خیار بزار

هیچ شکر خدا.اوکیه.۴ساعتی یبار بده

پیاز حلقه ای خرد کن بزار کف پا و زیر بغلش

تنشویه کن
لباساشو کم کن

سلام‌عزیزم‌لباس اضافه نداری بهم بدی فدات😢

الان اوکیه بالای ۳۸ خطرناکه پاشویه با آب ولرم

هر ۴ساعت پاراکید روز اول
روز دوم هر ۶ساعت

هر سه ساعت امروز کمپرس سرد
فرداش هر سه ساعت کمپرس گرم بذار

پاشویه کن با آب ولرم بالای 39 فک کنم خطرناکه منم امروز واکسن زدم ی ذره گرمه

سوال های مرتبط