خانوما شبا چند تا لباس تن نوزادتون میکنید؟

۶ پاسخ

آستین بلند و شلوار و کلاه اگر گرم باشه بدون کلاه

عزیزم شما شبا کولرتون روشنه؟

من ی آستین بلند با شلوار،پاهاش گاهی سرد میشه خودنمون یکم سرده جوراب پاش میکنم گرم ک شد درمیارم

رکابی واستین کوتاه

من کل یه زیر دکمه ای رکابیشو با یه دونه هم مانتوییشو تن میکنم‌چون کولر گازی میزنیم تو خونه خیلی سرد میشه

یه استین نصفه یا رکابی با شلوار

سوال های مرتبط

مامان رادمان🩵 مامان رادمان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی