بچم اسهال گرفته چیکار کنم ؟

۲ پاسخ

من پدی لاکت پودر کیدی لاکت پودر ا ار اس سه ساعتی ۵سی سی شربت مترونیدازول ۱۲۵هر۸ساعتی یک ونیم سی سی میدادم خوب شدن

منم بخاطره اسهال پسرم ۱ هفتس دهنم صافه 😶

سوال های مرتبط

مامان yazdan👼🏻🩵 مامان yazdan👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۱ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۳ ماهگی
مامان سامیار.مهرسام🩵 مامان سامیار.مهرسام🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها ۷ ماهگی