۳ پاسخ

پدی لاکت یا بایو لاکت بگیر بهش بده

پدی لاکت بگیر بده منم دخترم اسهال بود بردمش دکتر پدی لاکت نوشت بدم

ماست و موز بخور من پویالاکت گرفتم هم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۳ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی