۶ پاسخ

دختر منم دقیقا ۱۱ ماهگی همینکارارو میکرد 😍🥲 فقط به چایی هیچی نمیگه 😆

راه هم می‌ره

ماشالله بهش😍داییش کجاست مگه

خدا حفظش کنه عزیزم

دخترم به دالی میگه دایی

دخترم منم میگه ادو(الو) بد میگه بای بای

سوال های مرتبط