۴ پاسخ

لثه گیرشو بزار تو فریزر خنک بشه بعد بده بهش. خیار و هویج بده بماله به دندوناش... ژل دندون.
اگه خیلی اذیته جوری که شبا ازخواب بیدار میشه برا دردش میتونی استا بدی..
یا اینکه استا رو یذره بمالی به لثه هاش.

دخترمنم از 4ماهگی تا الان درگیره ولی هنوز سر در نیوردن دندون هاش

ممنون از راهنماییتون ❤️❤️🙏🙏

هیچی نمیشه کرد
دخترمن سه روزه شدیدا اذیت میشه طفلی نمیخابه کلی گریه میکنه غذااصلانمیخوره
کاری نمیشه کرد
یه ژل هست داروخانه میگن بخری بزنی ولی من اصلاتوصیه نمیکنم دخترجاریم زد طفلی دندوناش بجای یک ماه زمان دراومدنش بیشترشد

سوال های مرتبط