تب کرد ولی زود قطع شد
سلام من امروز واکسن دوماهی دخترکم رو زدم واکسن رو ک زد بهش دوبرابر وزنش پاراکید دادم ، بعد ویکس کشیدم بعد ویکس هم با ی کم روغن و زرد چوبه ی خمیر ب نسبت سفت و غلیظ درست کردم کشیدم ب محل واکسن و اطرافش و پلاستیکو پارچه پیچیدم بعدم قسمت کمر ب پایین رو قنداق کردم پاشو تکون نده درد بگیره بعدم هر چهار ساعت استامینیفون پاراکید میدم شکر خدا فعلا خوبه
منم فردا میخوام ببرم واکسن
اره دخترمن خیلی اذیت کرد سرچهارساعت هم تب میکرد استامینوفن میدادم اما شب تا صبح گریه کرد البته همه بچه ها یجور نیستن
ن من زدم چند روز پیش تب نکرد
منم فردا میخام بزنم از صب استرس گرفتم
نه عزیزم زیاد اذیت نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.