۲ پاسخ

من که ریزش اب از واژن گرفتم یهو فک میکنم پریودشدم میبینم ابه درد پریودمم نسبت به ماه قبل کمتره جلوگیری نداشتم ولی امیدی ندلرم دکتربهم گفته فقط آی وی اف

منم ۱۳ ازادسازیم همین علایم هارو دارم حس میکنم الان پریود میشم ولی چیزی نیس۵روز مونده ب پریودیم

سوال های مرتبط