من که ریزش اب از واژن گرفتم یهو فک میکنم پریودشدم میبینم ابه درد پریودمم نسبت به ماه قبل کمتره جلوگیری نداشتم ولی امیدی ندلرم دکتربهم گفته فقط آی وی اف
منم ۱۳ ازادسازیم همین علایم هارو دارم حس میکنم الان پریود میشم ولی چیزی نیس۵روز مونده ب پریودیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.