سلام خانوما کسی به تازگی بیمارستان میلاد زایمان کرده؟راضی بودین؟

۲ پاسخ

میگن خوب نیست من میخواستم برم پشیمون شدم فقط بد شنیدم

من زایمان نکردم اما دوستم سال پیش اونجا زایمان کرد راضی بوده. البته من برا خودم که تحقیق میکردم میگفتن میلاد خب بیمارستان جدیدیه و پرسنلش تازه کارن و همش تو کلاس گذاشتنن🤣 دیگه واقعیتشو نمیدونم

سوال های مرتبط