ببین وقتی دیدم بچم غدا خوب نميخوره و امیدش ب شیر خوردن هس گرفتمش
البته اول وعده هاش رو کم کردم الانم یه س چهار روزیه کلا نمیدم
هم خوابش بهتره هم غذاش
هیچ مادری دشمن بچش نیس هرکی قلق بچشو خودش بهتر میدونه
منکه تصمیم دارم پسرمو تا ۲سالگی بهش شیر بدم بعدا بگیرم
پوشک هم هروق خودش یاد گرف
عزیزم بچه روباید۱۸ماهگی ازشیرمادرگرفت
بیشتر ازاین دیگه فایده نداره هم مادره دیگه توان ندارع هم بچه بهترغذامیخوره،من که دیگه داشتم پوکی استخوان میگرفتم موهام هم ملی میریخت
اره منم اسنستا دیدم گفته بود از دوسال تا ۴ سال وقتشه بگیریم
زیر دوسال زوده بالای ۴ سال دیرههه
منم تا دوسال دوماه بهش شیرمیدم قانونشه
منم تا دوسالگي بهش شير خشك ميدم بعدش شروع ميكنم قطعش ميكنم
البته الان مقدارشو كم كردم كه غذا بيشتر بخوره ولي قطعش نميكنم
پوشكم كه هروقت خودش يادگرفت بگه جيش دارم ميگيرمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.