۶ پاسخ

ببین وقتی دیدم بچم غدا خوب نميخوره و امیدش‌ ب شیر خوردن هس گرفتمش
البته اول وعده هاش رو کم کردم الانم یه س چهار روزیه کلا نمیدم
هم خوابش بهتره هم غذاش
هیچ مادری دشمن بچش نیس هرکی قلق بچشو‌ خودش بهتر میدونه

منکه تصمیم دارم پسرمو تا ۲سالگی بهش شیر بدم بعدا بگیرم
پوشک هم هروق خودش یاد گرف

عزیزم بچه روباید۱۸ماهگی ازشیرمادرگرفت
بیشتر ازاین دیگه فایده نداره هم مادره دیگه توان ندارع هم بچه بهترغذامیخوره،من که دیگه داشتم پوکی استخوان می‌گرفتم موهام هم ملی می‌ریخت

اره منم اسنستا دیدم گفته بود از دوسال تا ۴ سال وقتشه بگیریم
زیر دوسال زوده بالای ۴ سال دیرههه

منم تا دوسال دوماه بهش شیرمیدم قانونشه

منم تا دوسالگي بهش شير خشك ميدم بعدش شروع ميكنم قطعش ميكنم
البته الان مقدارشو كم كردم كه غذا بيشتر بخوره ولي قطعش نميكنم
پوشكم كه هروقت خودش يادگرفت بگه جيش دارم ميگيرمش

سوال های مرتبط

مامان هلی سه قلو ها مامان هلی سه قلو ها ۲ سالگی
خیلی خب مامان های عزیزی که بچه تون همسن بچه های من هستش لطفا بخونین ❤️

وقتی من میگم دارم با بچه م تمرین میکنم جیش گفتن رو دلیل بر این نیس که شما بری به زور بچه رو از پوشک بگیری بچه شب ادراری بگیره استرس بگیره تمرکز و یادگیریش و از دست بده یا کم‌کاری کنه شما اعصابت به هم بریزه سر بچه داد بزنی یا کثیف کاری کنه کتکش بزنی

بچه ی شما توی ۱۸ ماهگی هنوز آماده از پوشک گرفتن نیس نمیدونم دختر خالم ۱۴ ماهگی گرفت دختر همسایه مون ۱۶ ماهگی گرفت منم باید بگیرم نداریم بچه ها با هم فرق دارن اون فقط به بچه ش ظلم کرده همین 👌
فقط برای راحتی خودش و جیب شوهرش به زور بچه رو از پوشک گرفته

تا روزی که بچه شما با زبون خودش جیش نگفته به زور از پوشک نگیر


هلمای من ۲ سال و نیمه بود از پوشک گرفتمش همه میگفتن شوهر کردنی شده پوشک داره ولی بچه من اذیت میشد زودتر از اون و حرف مردم ارزشی نداره 🙏


حالا بعضیا بهم گفتن من از شیر هم گرفتمش مثلا تو ذهن خودشون مسابقه میدن با بقیه😃

من ترجیح میدم تا پایان دو سال در کنار شیر حیوانی بچه ها شیر خشک رو بخورن چون شیر خشک غنی شده هستش و موادی که به شیر خشک اضافه شده تو شیر گاو یا گاومیش و یا بز وجود نداره بعد اون هم باز شیر رو ترک نمیکنیم فقط شیر خشک رو حذف میکنیم به جاش شیر حیوانی میدم