کیا بچه شون پسره و شیاف استفاده میکنن؟

۱۴ پاسخ

من😎😫

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح وتركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من :)

من هم شیاف میزنم هم امپول میزنم ربطی به جنسیت نداره

ی ماما گفت وای بخاطر شیاف خدا کنه بچت دختر نباشه که هورمون براش بده. تو دلم گفتم دوستام که هم دختر دارن هم پسر تا اخرم شباف زدن نه زایمان مشکل داشتن نه بچه هاشون

مننن چ ربطی داره اخه فق اندام تناسلیشون فرق میکنه😑

چ ربطی ب دختر پسر داره

من شیافم هرشب

من ..

از اول بارداری تا الان دارم میزنم

من هم شیاف میزارم هم هفتگی امپول میزنم

من چند ماه که دارم شیاف استفاده می کنم

من..

من هم سرکلاژ کردم هم شیافت میزنم هم آمپول

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی