۷ پاسخ

خیر جالب نیس

من کمکی میدم روزی دو بار بد نیست

من اپتامیل پرونترا میدادم وزن نگرفت
الان سوپرامیل میدم بهتره

من اپتامیل اچ آ میدم دخترم خوبه

اره من از اول اپتامیل دادم

بله خوبه

بله من راضی بودم.

سوال های مرتبط

مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی