زوده حالا خب
بزار وقت پریودیت بگذره بعد
بعد ۱۴ روز تازه لقاح تشکیل میشه
من دو روز به موعدم دیروز طاقت نیاوردم زدم منفیه منفی شد
منتظرم روز موعد یا فرداش بزنم
خیلی زود تست میزنی.اینطورب ذوقت هم کور میشه خرجت هم الکی هدر میره
بذار چندروز بعدموعدت بزن
باید پریودی عقب بیوفته تا دقیق نشون بده
زود زدی.تخمک گذاریت هرروزی باشه دوهفته بعدش بزن
خب زود زدی باید ببینی اصلا تاخیر داری یا ن
عزیزم بیبی زود انداخی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.